FBU - Nordöstra

Var goda att notera att detta forum är en INOFFICIELL gren av Nordöstra. Syftet med forumet är att kontakten mellan medlemarna ska kunna underlättas så att exempelvis träffar lättare ska kunna samordnas.

Skriva gärna ett inlägg men kom ihåg att även i detta forum gäller lagarna. Du får inte skriva några inlägg som har rasistiskt, kränkande eller diskriminerande innehåll! Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas.

Tack på förhand! //Webmaster Rosengren

Forum: FBU - Nordöstra
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Centrala Sluövningen

Jaa för mig var de då inga större problem! ^^
Tack till dem nu i efterhand! ^^

(BTW alla som gjort proven = FK!!!!!!)

Email  
Re: Centrala Slutövningen

Låter som om ni haft en trevlig och lärorik helg. Hoppas den beskrivningen stämmer och jag hoppas framför allt att ni var bättre än spec.

Ett stort GRATTIS till alla nya Fk och grattis Persson som nu blivit Lk1!

Email  

jorå självklart...

själv älskar jag knappast de befälen som jag stötte på under övningen med undantaget då självklart för fänrik wegelius som är en riktigt trevlig ******

rent övnings mässigt och oavsett den kritik i fick på samtliga stationer så tyckte jag att vi gjorde en riktigt bra övning och det var riktigt bra gjort på samtliga moment.

Email  

Jag tycker fortfarande om när Kapten (den gammle.. va han nu hette) kom farande i sin bil när andra gruppen var på väg till VCP:n.

Vi stog uppradade i vägkanten på en linje mot vägen, bilen stannar, ur kommer kapten med ett ganska surt leende och frågar;
"Är detta Nord östra/Upplands väsby?!"

Bergström går upp i honör och säger att så är fallet.

Det där smilet som Kapten fick när bergstöm gjorde honör, det sitter djupt ;)

Email  

Det är ju bra det.. Vad tyckte ni om övningens moment då?

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Counters & Site Stats   Free Guestbooks   Free Web Hosting   Cheap Domains 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com