FBU - Nordöstra

Var goda att notera att detta forum är en INOFFICIELL gren av Nordöstra. Syftet med forumet är att kontakten mellan medlemarna ska kunna underlättas så att exempelvis träffar lättare ska kunna samordnas.

Skriva gärna ett inlägg men kom ihåg att även i detta forum gäller lagarna. Du får inte skriva några inlägg som har rasistiskt, kränkande eller diskriminerande innehåll! Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas.

Tack på förhand! //Webmaster Rosengren

Forum: FBU - Nordöstra
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
Yngre deltagare

Hej, jag har en vän som olyckligtvis fyller år den 30de september. Jag vet att det är 15 år som gäller i fbu men jag undrar om det finns någon lösning. Anmälning skall ju som bekant ske den 21.

Email  
Re: Yngre deltagare

Skicka et mail till Furiren Strömberg och fråga.
Vi hade ett par grabbar som var lite yngre förra året men de hoppa av efter et par övningar

Hej Gk Axelsson.

Jag TROR att det inte ska vara några som helst problem eftersom att din kompis kommer att hinna fylla 15 innan ni kommer hinna bekanta er med vapnen. Jag föreslår att han skriver en ansökan och kommer till nästa möte där han kan prata med Furir Strömberg. I värsta fall så får han vänta tills han fyllt 15, men som sagt så tror jag inte det ska vara ett problem att gå med.

Email  

Det är inga problem att komma på lektioner innan man har fyllt 15 år. Dock så kan man inte hämta ut utr = komma på övningar innan man har åldern är inne.

/Avd C

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Web Calendars   Counters & Site Stats   Free Guestbooks   Free Web Tools 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com