FBU - Nordöstra

Var goda att notera att detta forum är en INOFFICIELL gren av Nordöstra. Syftet med forumet är att kontakten mellan medlemarna ska kunna underlättas så att exempelvis träffar lättare ska kunna samordnas.

Skriva gärna ett inlägg men kom ihåg att även i detta forum gäller lagarna. Du får inte skriva några inlägg som har rasistiskt, kränkande eller diskriminerande innehåll! Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas.

Tack på förhand! //Webmaster Rosengren

Forum: FBU - Nordöstra
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Militaryshop

Hehe, jo men jag tänkte inte då på att det även fanns något som hette RA 135 men de funkade ju nästan bra, så vi kör väl på dem! ^^

Email  

Jag undrar om det är möjligt att införskaffa någon form av headset för 135orna? Det skulle verkligen inte göra något! Dels så är det troligare att de fungerar och dels så kan man behålla ljuddiciplinen. Var det någon som noterade vad det var för adapter som krävdes?

Email  

Ehm.. till handgrejset så var det ungefär samma som på 145an, det är de jag kommer ihåg...

Email  

Om ni kommer att hantera någon RA nästa övningen så kan det vara värt att kolla upp. Jag själv kommer att befinna mig i Falun nästa övning så jag kommer personligen inte kunna göra det

Beklagar förövrigt att det står Webmaster i mitt inlägg ovan, det är tyvärr inget jag kan ändra på i efterhand, det ska såklart vara Gk.

jag anser att garderoben är GAY

Email  

Vad är det för affär ni snackar om?

Svaret är lika enkelt som rubriken: Military Shop på Sveavägen.

Email  
Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Email Forms   Free Web Tools   Free Web Hosting   Cheap Domains 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com