FBU - Nordöstra

Var goda att notera att detta forum är en INOFFICIELL gren av Nordöstra. Syftet med forumet är att kontakten mellan medlemarna ska kunna underlättas så att exempelvis träffar lättare ska kunna samordnas.

Skriva gärna ett inlägg men kom ihåg att även i detta forum gäller lagarna. Du får inte skriva några inlägg som har rasistiskt, kränkande eller diskriminerande innehåll! Inlägg som bryter mot dessa regler kommer att raderas.

Tack på förhand! //Webmaster Rosengren

Forum: FBU - Nordöstra
Start a New Topic 
   Board|Threaded
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Forum öppnat

Som en del av er säkert har upptäckt så har forumet en funktion som censurerar vissa ord som inte anses lämpliga. Jag kände själv inte till denna funktion och har ingen som helst makt att påverka den då den är kontrollerad ifrån den server som forumet ligger på. Eftersom den censurerar såväl svenska som engelska ord så kan även oskyldiga svenska ord bli censurerade. Ett exempel är där jag skrev d-i-k-e, som på engelska betyder flata och därför döljdes. Hoppas detta inte skapar några problem.

Email  

En fråga till Webbmastern;
Hur många inlägg måste det vara för att forumet ska hållas öppet?

Email  

Du behöver inte oroa dig Ringis, vi har redan uppnått det målet. Jag tror det var minst 20 inlägg och 50 besökare och det har vi klarat för länge sedan.

Oooo E du också en webmaster nu Rosengren Hihihi va skojs!
Jag vet jag inte borde skicka inlägg men jag har en tråkig lektion och ni knasbullar e ju så roliga
Går forumet bra än så länge tycker du? Inga bråkingar som kommer och stör?

Ha det så bra!!
Juste jag är hon som filma med Gk Grip

Get your own FREE Forum today! 
Report Content ·  · Email Forms   Free Guestbooks   Free Web Tools   Free Web Hosting 
powered by Powered by Bravenet bravenet.com